Zapraszamy do zapoznania się z pełną ofertą namiotów glampingowych

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Lighthouse Media

Jesteśmy agencją wizualną, która powstała z połączenia sił, umiejętności i zamiłowań osób kochających zarówno fotografię i film, jak również terenowe przygody, podróże i bliskość natury. Wszyscy poznaliśmy się na Jurze Krakowsko-Częstochowskiej i tam wspólnie zrealizowaliśmy wiele materiałów medialnych między innymi dla potrzeb promocji tego regionu w Polsce i Świecie.

W kolejnej fazie naszej znajomości pojawił się Beskid Śląski i Żywiecki, gdzie ponownie wspólnie zbieraliśmy materiały dla potrzeb promocyjnych – tym razem już Śląskiej Organizacji Turystycznej. Wtedy właśnie postanowiliśmy sformalizować naszą współpracę i tak powstało Lighthouse Media.

W naszej pracy jesteśmy cenieni za pełne zrozumienie tematów turystycznych zarówno od strony infrastrukturalnej jak również tej związanej z walorami przyrodniczymi otoczenia. W końcu wszystkich nas na początku połączyła fotografia przyrodnicza, krajobrazowa, sportowa i eventowa.

W dalszej części naszej współpracy z różnymi instytucjami odpowiedzialnymi za promocję regionalną, widząc efekty naszej twórczości, zgłaszało się do nas przy okazji wielu właścicieli różnych obiektów - głównie turystycznych, abyśmy wykonali dla nich materiały zdjęciowe i filmowe, które dobrze pokazywałyby ich obiekty podkreślając piękno krain, w których się znajdują. Były to zarówno hotele jak i schroniska, kempingi czy nawet dystrybutorzy sprzętu podróżniczego i biwakowego.

Formę pracy związaną z przebywaniem jak najbliżej natury pokochaliśmy najbardziej. Czyli wykonywanie materiałów zdjęciowych i filmowych na łonie natury z wykorzystaniem sprzętu biwakowego. Przez wiele sezonów takiej pracy wyrobiliśmy swój indywidualny warsztat, który potrafiliśmy przenieść zwłaszcza na uwiecznianie obiektów agroturystycznych i kempingowych, będących zawsze w bliskim kontakcie z otoczeniem i przyrodą.

Jako osoby często spędzające w trakcie swojej pracy noce w terenie pod namiotem, bardzo polubiliśmy formę turystyki jaką jest glamping. Dzięki temu w pełni zrozumieliśmy jej specyfikę i klimat. Bardzo chętnie uwieczniamy takie obiekty turystyczne, gdyż odbiegają one od sztywnych hotelowych standardów. Każdy glamping jest zupełnie inny i każdy właściciel rozwija swoje wioski namiotowe wykorzystując własną niepowtarzalną inwencję twórczą, co dla nas stanowi za każdym razem inspirację do tworzenia wyjątkowego materiału zdjęciowego i filmowego.

Pokochawszy formę turystyki jaką jest glamping wykonaliśmy dla właścicieli takich obiektów wiele zdjęć, które z powodzeniem służą im do promocji swoich działalności zarówno w internecie, jak również w tradycyjnych formach reklamy. Za każdym razem nawiązuje się nić przyjaźni między nami a naszymi klientami z tej branży, gdyż jak często się to nam wspomina, rozumiemy ten temat jak mało kto. I do tego cieszymy się nim w pełni... oraz faktem, że możemy promować go w Polsce!